Grantový referent/referentka

Jsme veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fyzikální chemie. Nabízíme prostor pro vlastní rozvoj, kreativitu a příležitost k realizaci nejen na vědeckých pozicích. Do našeho týmu Grantové kanceláře hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Grantový/á referent/referentka.

Kancelář grantů a rozpočtů poskytuje zaměstnancům ÚFCH JH podporu ve fázi před udělením grantu: informuje, vzdělává a připravuje rozpočty návrhů projektů spolu s vědci. V průběhu projektu spravuje rozpočet a čerpání projektů jednotlivých poskytovatelů řešitelům z naší instituce. A v neposlední řadě připravuje podklady k závěrečným finančním zprávám na konci roku a konci projektu.

V našem rozvíjejícím se týmu najde uplatnění juniorní uchazeč s chutí se učit, stejně jako kandidát se zkušenostmi v grantové oblasti zejména v rámci výzev Akademie věd ČR.

Náplň práce:
•    Asistence při přípravě grantových rozpočtů návrhů projektů a příprava podkladů
•    Kontrola jednotlivých rozpočtů návrhů projektů
•    Tvorba rozpočtů pro získané/přidělené granty od různých poskytovatelů
•    Tvorba a kontrola smluv k přiděleným grantovým projektům
•    Kontrola čerpání jednotlivých projektů v souladu s pravidly poskytovatele
•    Zajištění administrativních kroků grantového systému a do něj vložených projektů
•    Přímá komunikace s vědeckými pracovníky/pracovnicemi a spolupráce s administrátory/administrátorkami

Požadujeme:
•    Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
•    Přesnost a pečlivost
•    Velmi dobrou znalost MS Office (excel – vzorce a tabulky) a uživatelskou znalost (word a power point), 
•    Schopnost pracovat samostatně i v týmu
•    Kreativní a proaktivní přístup
•    Velmi dobrá orientace v textu
•    Dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti slovem i písmem v AJ na úrovni B1 – certifikát nepožadujeme
•    Flexibilitu, schopnost rychle se učit, odolnost vůči stresu
•    Schopnost vysvětlit problematiku
•    Schopnost empatie

Výhodou:
•    Alespoň základní právní povědomí (pro práci se smlouvami)
•    Účetní povědomí (podvojné účetnictví)
•    Zkušenosti s projektovou administrativou
•    Přehled o národním a/či mezinárodním grantovém prostředí (poskytovatelé, druhy projektů apod.)
•    Zkušenosti z akademického prostředí, případně ze zahraničí
•    Znalost účetního systému (nejlépe HEILIOS INUVIO)

Nabízíme:
•    Prostor pro vlastní rozvoj a kreativitu
•    Rozmanitou práci
•    Mezinárodní prostředí
•    Kontinuální vzdělávání, jazykové kurzy
•    Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení
•    Finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem
•    Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
•    5 týdnů dovolené a 3 sick days
•    Pracoviště Praha 8, v blízkosti metra Ládví
•    Příspěvek na stravování ve formě stravenek
•    Další zaměstnanecké výhody (příspěvky pro zaměstnance i rodinné příslušníky po 1. roce zaměstnání)

Termín nástupu: ihned nebo dle dohody.

Váš životopis zašlete do 2. 3. 2023 na adresu: karieraatjh-inst.cas.cz (kariera(at)jh-inst.cas.cz)

 

 

Uzávěrka přihlášek
2. 3. 2023